Saturday, September 24, 2016

Resensies Fxdd

2009/10 FXDD Resensies 2008/09 FXDD Resensies 1 Mei 2008 - 30 April 2009 2007/08 FXDD Resensies 2 jr. Vinnige onttrekking. Geen konneksies probleem, versprei ok tydens stadige mark. Tydens nuus, kan versprei tot verbreed om 60-90 pitte. Vreemd onverklaarbare spykers, waarna hulle "herstel" die data, sodat jy kan nie regtig weet wat die geskiedenis. Ek het hulle verlaat. - Nagegaan deur ilanr 12 Januarie 2008. Beoordeling = 3/10 Ek het 'n paar makelaars probeer en het hulle gevind dat konsekwente glip of ander komplikasies hê. Met FXDD wat ek klik is wat ek kry. Hulle was nog altyd gedeponeer en onttrek my fondse die vinnigste van enige makelaar Ek het probeer. Lae versprei en MT4 maak dit 'n goeie plek vir ernstige handelaars beland. Die versprei nie verbreed ten nuus keer vir 'n paar oomblikke en dan normaliseer. Verwag kan word, kan jy 'n frieght trein gaan 70 myl per uur nie spring sonder om 'n arm. Indien hoër op die lys as dit wees. Kliëntediens is baie kundige en hulpvaardig. Ek het hulle my rekening krediteer wanneer dit was hulle skuld en dit het teen My oortree. Dit was een keer in 2 jaar en hulle gekrediteer my rekening hou met die verlies binne 'n dag.


No comments:

Post a Comment