Tuesday, September 27, 2016

Interaktiewe Brokers Resensies

2011/12 Interaktiewe Brokers Resensies - Nagegaan deur FM 26 Desember 2011. Beoordeling = 7/10 Interaktiewe Brokers is die ergste makelaar vir kliëntediens. Vanoggend hulle het my meegedeel dat hulle sal neem geld uit my rekening te betaal vir 'n nie-werkende, 3 jaar oud, sekuriteit gebrand dat ek uiteindelik uitgegooi na 'n jaar van nutteloos, sit in my lessenaar se laai. Dit vir my steel my geld. Ongeveer 3 jaar gelede uit die bloute, IB gekoerier n klein plastiek sekuriteit toestel om my met 'n brief vir my sê ek moes die toestel en instruksies oor hoe om dit te doen gebruik. Die toestel is sowat 1 1/2 jaar later en ek gebel IB. Die rep sê nie 'n probleem en gekoerier 'n nuwe toestel vir my. Ek het die nuwe toestel kort en voortgegaan met handel lewe. Mees onlangs die tweede toestel gesterf en ek gebel IB weer. Hierdie keer is ek gevra om die nie-werkende toestel terug te stuur en ek het dit gedoen en kort ná kry 'n nuwe veiligheidsmaatreël. Toe ek die nuwe stelsel nou 'n kaart gebruik, kon ek nie toegang tot my rekening. Dit was toe IB my meegedeel dat ek nodig het om voor terug te stuur die toestel vanaf 3 jaar, wat ek so pas uitgegooi. my probleme met dit alles: Op geen oomblik het IB ooit kommunikeer vir my dat die stukkie plastiek moes teruggestuur word aan hulle anders sou ek aangekla word, nie in die meegaande brief of enige e-pos. wanneer die 2de toestel uit gestuur om my, het ek nie geweet en was nie nodig om terug te stuur die nie-werkende toestel om die nuwe plaasvervanger het en dit was business as usual vir 'n ander 1 1/2 jaar. 2009/10 Interaktiewe Brokers Resensies - Nagegaan deur TonyD, 13 Augustus 2009. Beoordeling = 1/10 Die grootste probleem met Interaktiewe Brokers is dat nadat jy 'n handelsmerk te sluit, jy dikwels vas met buitelandse valuta in u rekening (wat hulle nie-basis-geldeenheid noem) en dan moet jy die geld om te skakel na jou basis geldeenheid. So, byvoorbeeld, as jy in die VSA woon, nadat jy 'n handelsmerk te sluit, sê in GBPJPY of EURJPY, jy JPY in jou rekening in plaas van die dollar. Toe slaan hulle jou vir 'n kommissie en 'n groot verspreiding van die Jen in jou rekening te skakel na Dollars. In die tussentyd, jou rekening is onderhewig aan skommelinge in die Jen totdat jy naby die nie-basis-geldeenheid twee maal. Hul kliënte diens is vreeslik. Hul spanne is argumentatiewe en baie hardkoppig. Hulle is nie in staat om vrae te beantwoord en almal houding.


No comments:

Post a Comment