Monday, October 10, 2016

Groep Trading Strategie

Groep Trading Strategie Francis D. van Australië hou daarvan om verskillende EA idees weerkaats van my. Hy noem in die jongste e-pos 'n vrees om whipsawed van 'n sein wat óf lank of kort. Hierdie tipe probleem ontstaan ​​al die tyd. Ek ondervind dit die eerste keer met 'n eenvoudige strategie wat prys kruise vervaag oor die bewegende gemiddelde. Wanneer die prys kruise en sluit onder die bewegende gemiddelde, gaan lank. Kortbroek volg dieselfde reëls. Dit is die soort van dom eenvoudige reeks handel strategie wat ek altyd bepleit. Koop wanneer die prys kruisies onder die 200 SMA. Verkoop en gaan kort wanneer die prys terug bo kruisies Die voorbeeld hierbo beklemtoon dieselfde ding wat Francis kla oor. Die prys dryf rondom die bewegende gemiddelde sonder iewers heen gaan. ewekansige uitkomste Ambagte gebaseer op die prys kruising bo die SMA uitkom naby gelykbreek. Wenners voorkom ongeveer 66% van die tyd en is 'n derde van die grootte van die verloorders. So 'n strategie nie maak nie geld verloor wanneer ignoreer handel koste. Die oorgrote meerderheid van die wenners in die strategie is Teeny klein. Die strategie ontmoetings sy maksimum geleentheid wanneer dit is die naaste aan die SMA. Die verdere weg dit gaan, hoe meer waarskynlik is dit hou gaan op die verkeerde manier. Daarby die ambagte steeds lewer 'n ewekansige uitkoms. Die enigste verskil is dat wenners daal tot 33% akkuraatheid, maar die gemiddelde wenner is nou 2: 1. Die geboorte van 'n Trading Strategie Ek wonder altyd hoe 'n skaal strategie die uitkoms kan beïnvloed. As die strategie is die meeste geneig om te wen wanneer die geleentheid is die kleinste, wat gebeur wanneer die strategie poog om sy posisie grootte verminder as die mark nadelig beweeg? Alternatiewelik, wat gebeur as wat dit neem 'n slaag op al die klein wenners en skubbe in posisies? Ja, sal dit volgens skaal in verloorders, maar dit moet ook as gevolg wenners groter maak. Die vraag is dan hoe om die tempo van skalering en wanneer om borgtog uit verloorders besluit. Dankie, Francis! 'N Nuwe blog reeks gebore. Nou dat Ive het besluit om op die skaal in ambagte, ek moet kies hoe en wanneer om dit te doen. Niks Insig of spesiale gespring na vore. Im 'n visuele persoon, so ek spandeer die grootste deel van vanmiddag die skep van die min grafiek in Excel gebruik van NinjaTrader. Wat begin het as 'n eenvoudige projek groei altyd op sigself. Dit het byna 4 uur om die inligting te kry en opmaak korrek is. Die grafieke toon die persentasie afstand van die prys van die SMA teen frekwensie (dit wil sê hoe dikwels is die prys so ver uit die 200 SMA?) Ek omgee vir skalering in ambagte soos die prys verder beweeg van die 200 SMA. My instink te kyk na die grafiek hierbo sê ek moet fokus op die buig punt. Die kurwe vorm 'n mooi draai rondom 0,3% weg van die SMA. Miskien kan ek begin koop by die buig punt totdat ek om 0,6% of so kry. Wat dink jy ek moet doen? Na-gedagtes Hierdie reeks het uiteindelik gelei tot 'n winsgewende handel strategie. As youd graag lees deur die reis, dan stel ek lees die artikels agtermekaar


No comments:

Post a Comment