Tuesday, October 11, 2016

Forex Trading Wenke, Strategieë - Tegnieke

Beste Wen forex strategieë en tegnieke In die 4 uur EURUSD grafiek hierbo kan jy sien ek het 'n opwaartse stygende vraag TD lyn, hierdie kort handel blyk te wees 'n wenner wees, want na die MACD divergensie, prys die weerstand vlak 1,2850 ronde figuur twee keer gestop en 'n kers met 'n lang boonste skaduwee gestig, gevolg deur 'n hangende man en dan 'n lomp oorweldiging kers en uiteindelik 'n tendenslyn TD vraag lyn verbreking. In die volgende voorbeeld wys ek jou 'n tipiese positiewe MACD divergensie op die 4 Uur GBPUSD grafiek, waar ons 'n positiewe MACD Divergensie met 'n sterk basis van ondersteuning regs by die 1,8100 ronde figuur ondersteuning vlak, 'n spin bo kers sein besluiteloosheid saamstem met die verswakking lomp momentum te kenne gegee deur die MACD aanwyser en 'n baie sterk bullish ommekeer kers oortreding en die sluiting van bo die af skuins TD aanbod lyn, maak vir 'n lekker stap en 'n winsgewende handel setup volgende my handel reëls, en nie tweede raai my tegniese aanwysers. 'N Positiewe MACD divergensie vind plaas wanneer die prys is om laer laagtepunte terwyl die MACD aanwyser op die ander kant maak hoër laagtepunte sein 'n potensiële ommekeer of swakheid in die sterkte van die lomp skuif in die prys, afhangende van die rigting van die groot tendens van die geldeenheid paar betrokke. Watter kant van die mark wil ek op wat ek graag neem ambagte in die rigting van die gevestigde tendens op die lang voorraad tydraamwerke van die geldeenheid paar wat ek kies om handel te dryf, kan ek nie waag meer as 2% van my rekening balanseer op 'n enkele handel en ek het altyd my tot stilstand kom en wins teikens te bestuur soos aangedui deur my Forex Trading System Reëls. Moenie net oop ambagte omdat jy sien 'n MACD divergensie, altyd op soek na 'n sameloop van gebeure, onthou prys is die nommer een aanwyser ons volg sy lei, nie 'n ambag of bedryf nie dwing of probeer veg die mark, want jy sal onvermydelik verloor.


No comments:

Post a Comment